Firma Trimex Poland sp. z o.o. zajmuje się serwisem gwaranycyjnym oraz pogwarancyjnym następujących marek:

  • Davis Acoustics
  • Lyngdorf Audio
  • New Horizon Audio
  • Pier Audio
  • TCI Cables


W celu oddania uszkodzonego urządzenia do serwisu prosimy o kontakt na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W treści zgłoszenia proszę zawrzeć następujące informacje:

  1. Marka i model urządzenia.
  2. Numer seryjny urządzenia (jeśli dana marka posiada numery seryjne).
  3. Numer karty gwarancyjnej (jeśli jest to naprawa gwarancyjna).
  4. Opis usterki.
  5. Preferowana forma dostarczenia sprzętu.

Sprzęt można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez nas w zwrotnej wiadomości. W przypadku naprawy gwarancyjnej firma Trimex Poland pokrywa koszt przesyłki.

Wymagane dokumenty, które należy dostarczyć wraz ze sprzętem:

  1. Naprawa gwarancyjna: opis usterki, karta gwarancyjna, dowód zakupu, adres zwrotny i numer telefonu kontaktowego do właściciela sprzętu.
  2. Naprawa pogwarancyjna: opis usterki, adres zwrotny i numer telefonu kontaktowego do właściciela sprzętu.